1 Ekim 2015 Perşembe

Atlas Ofset, Abdi İbrahim'i paketleyecek

Atlas Ofset gıda, temizlik ürünleri ve telekomünikasyon sektörlerine ambalaj üretiyor. Yüzde 15 büyüme hedefleyen şirket, Henkel'in Cezayir ve Tunus'taki tedarikçiliğini aldı.
Uzun yıllar ambalaj sektöründe faaliyet gösteren Atlas Ofset temizlik ürünleri, telekomünikasyon ve gıda gibi sektörlere ambalaj ve kutu üretimi yapıyor. Dürüst Grup çatısı altında 1974 yılında kurulan şirket, ilk olarak Alo Mintax markalı deterjanları paketleme işini aldı. Dürüst Grup'un Yönetim Kurulu Üyesi Murat Dürüst, 1987 yılında Atlas Ofset'in dünyanın önde gelen hızlı tüketim devi P&G ile yüzde 50 ortaklığa gittiğini anlatıyor, Garanti Bankası, Ülker, Çaykur, Turkcell ve Ziylan gibi şirketlerle çalışan Atlas Ofset'in ürün portföyünde deterjan kutuları, SIM kartı paketleri ve ayakkabı kutuları yer alıyor. Dürüst, "Bu yıl ayakkabı sektörü için ayakkabı kutusu yapmaya başladık" diyor. İstanbul Halkalı'da 12 bin metrekare alan üzerine kurulu fabrikada 120 kişi çalışıyor. Atlas Ofset'in yıllık kağıt ve ambalaj üretim kapasitesi ise 75 bin ton, 2012'de 11,5 milyon dolar ciro yapan şirket, bunun yüzde 54'ünü ihracattan elde ediyor. Kuzey Afrika, Orta Asya ve Balkan ülkelerine ürün ihraç ettiklerini söyleyen Dürüst, "Bu yıl Henkel'le birlikte Tunus ve Cezayir'e ürün satmaya başlayacağız" diyor.
"Yıllık ciromuz 10 milyon dolar. Yüzde 15 büyüyerek bu rakamı 11,5 milyon dolara çıkarmayı hedefliyoruz."

1000 franchise'a ulaşmayı hedefliyor

Adı ingilizcede 'ince kal' anlamına gelen sağlıklı yaşam zinciri B-fit, altı yılda marka olmayı başardı. İstanbul'dan Şırnak'a 214 şubede 150 bini aşkın kadın üyeye sahip şirket, sadece kadın girişimcilere franchise veriyor.
30 dakikalık egzersiz programıyla kadınları hızlı ve etkili spora yönlendirmek amacıyla 2006 yılında kurulan sağlıklı yaşam merkezi B-fit, birkaç girişimci kadının işbirliği sonucu büyümüş olan bir marka. B-fit'te sunulan egzersiz programı, aletlerle yapılan düzenli çalışma sonucunda kadınların ince kaslarını geliştirerek vücutlarını şekillendirmelerine yardımcı oluyor. "Biz spor sektörüne hizmet vermiyoruz. Çünkü kadınlara spor değil, özgüven satıyoruz" diyen B-fit Yönetim Kurulu Başkanı Bedriye Hülya, yarım saatlik egzersiz fikrini yurtdışında gördüklerini ve bu sistemi Türkiye'ye getirme düşüncesiyle yola çıktıklannı anlatıyor. Sadece ka-dınlara franchising veren şirket, bugün 45 ilde 214 franchise ile faaliyetlerini sürdürüyor. Hülya, "Bu kadar kısa sürede başarı yakalamamızı sadece kadınlarla iş yapıyor olmamıza bağlıyorum. Çünkü şirketimiz çatısı altında pozitif ayrımcılıktan yanayız" diyor. Türkiye genelinde 150 bin kadın üyesi bulunan B-fit'in geçen yılki cirosu 4 milyon TL. Hülya, "Yurtdışına da franchise vermeye başladık. Uzun vadede franchise sayısını bine çıkaracağız" diyor.
"Biz kadınlara spor değil, özgüven satıyoruz. Bu kadar kısa sürede başarıyla büyümemizi sadece kadınlarla iş yapıyor olmamıza bağlıyorum."


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder