6 Ekim 2015 Salı

Beren Saat ve Hülya Avşar'a pırlanta satıyor

Kuyumculuk sektöründe yüksek marka bilinirliğine sahip Diamond by Naci Şenocaklı, 2 bin çeşitlik geniş ürün portföyüne sahip. Dört mağazası bulunan şirket, uzun vadede Rusya ve Azerbaycan'a mağaza açmayı planlıyor.
Temelleri 1974'te atılan Diamond, kuyumculuk pazarının tanınmış markaları arasında yer alıyor. Geniş bir tüketici kitlesine sahip olan şirket, pırlanta konusunda yaygın marka bilinirliğine sahip. Diamond by Naci Şenocaklı Kurucusu Naci Şenocaklı, "Aylık 300 parça özel üretim mücevher yapma kapasitesi var. İstanbul Nişantaşı'nda 5 katlı bir binada imalat yaptıklarını ve toplamda 35 kişiyi istihdam ediliyor, Naci Şenocaklı,"Dışarıda ham olarak geliyor, işlenmiş olarak çıkıyor. Bir ayda 1 kilo altın işliyoruz. Pırlanta, safir, zümrüt kullanıyoruz Biz en iyi pırlantayı satıyoruz. Belçika pırlantası kullanıyoruz. En iyi olan pırlanta çeşidi o" diyor, Şirketin İstanbul'da Nişantaşı, Suadiye ve Etiler ve Antalya'da ise Kaş olmak üzere toplam 4 mağazası var. Şirket, Almanya ve Fransa'ya ihracat yapıyor. Marka, kurulduğu 1979'dan beri Osmanlı ve Türk kültürü motiflerini içeren, bu kültürü yansıtan modeller yapmaya odaklanıyor. Şirketin müşterileri arasında Hülya Avşar, Beren Saat, Halit Ergenç gibi ünlü isimler dikkat çekiyor. Yurtdışında da Azerbaycan ve Rusya'da şube açmayı hedefliyor.
"Kendi tasarımlarımızı imal ederek, mağazalarımızda müşterilerimize ulaşıyoruz. Değişik, kaliteli ve hesaplı ürünler yapıyoruz."


Mezuniyet abiyesinde tek adres

Mezuniyet abiyesinin tanınmış markalarından olan Doridorca, bu sene 250 bin dolarlık otomasyon yatırımıyla 2015'te yüzde 25 büyümeyi hedefliyor. Ayrıca bu yıl büyük beden koleksiyonlarını genişletme planları var.
Mezuniyet töreninde ne giymeli sorusunun cevabı Doridorca markasında gizli. Özellikle 15-25 yaş kısa mezuniyet abiyesinde aranılan markaların arasında yer alıyor. Doridorca markasıyla 1998 yılından bu yana abiye giyim üreten Hisarlılar Tekstil Yönetim Kurulu Başkanı Rıdvan Kandağ markanın ortaya çıkış hikayesini şöyle anlatıyor: "Şirketimiz bünyesinde Dori ve Dorca adlı ıki markamız vardı. Dori'de abiye elbise, Dorca'da ise abiye bluz üretiyorduk. İki markanın marka yatırım itibariyle yanlış olduğuna kanaat getirdim. Dori ve Dorca kelimelerini birleştirerek Doridorca markasını olusturdum." Yılda 200 bin parça elbise üretme kapasitesine sahip olan markanın üretim merkezi İstanbul'da yer alıyor. Hisarlılar Tekstil, 2 bin metrekarelik alanda sadece kadınlara yönelik üretim yapıyor. Türkiye genelinde 150'den fazla satış noktasında yer alan marka, bu sene Boyner mağazalarının vitrinini süsleyecek. Şirket, Doridorca markasıyla Almanya, İngiltere, İtalya ve Danimarka'daki kurumsal markalara private label üretiyor. Ayrıca ihracatta ilk 1000 arasına girmeyi hedefliyor.
"Doridorca markasıyla İtalya Almanya, İngiltere,) ve Danimarkaidakf kurumsal tekstil markalarına private label ürün üretiyoruz."


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder