28 Eylül 2015 Pazartesi

Reklamlar artık adisyon kutusunda

Ad.d Box, 13 restoran zincirinin 40 şubesinde 150 binden fazla kişiye hizmet veriyor. Alternatif reklam mecrası Ad.d Box'ları yatırım yapmaya değer ve projeyi bir üst kulvara taşıyacak mekanlara vermeyi tercih ediyorlar.
Restoranlarda genellikle adisyon bir kutunun içinde gelir. Müşteriler ve mekan garsonları arasında gidip gelen bu hesap kutuları, artık alternatif reklam alanı olarak karşımıza çıkıyor. Birçok marka reklamlarını adisyon kutularına taşımaya başlıyor. Ad.d Box'lar, yani şaşırtıcı hesap kutuları iki genç girişimci, müzisyen ve aynı zamanda reklama olan Cem Stamati ile bilgisayar mühendisi kuzeni Enis Yangın tarafından geliştirilmiş bir ürün. Hesap kutularına yerleştirilen LED ekranlar sayesinde hesap öderken müşteriler reklamları izliyor. Bu ürün 13'ten fazla restoranın 40'tan fazla şubesinde bulunuyor. Gelecek dönemlerde İzmir, Ankara, Bursa gibi diğer büyükşehirlere yayılmayı planlayan ortaklar, yurtdışında yemek kültürü zengin olan İtalya, Fransa, İspanya gibi Akdeniz ülkelerine açılmayı hedefliyor. Birlikte çalıştıkları markaların şube sayısını artırma planları gündemde... 2015'te yüzde 100 büyüme vizyonu olan Ad.d Box, kutulan restoranların kurumsal kimliğine uygun hazırlıyor. Stamati, Ad.d Box'lan projeyi yatırım yapmaya değer mekanlara vermeyi tercih ettiklerini belirterek "Bu kutularda şimdiye kadar birçok şirketin reklamları yayınlandı" diyor.
"Ad.d Box'Iar, Istanbul'un ünlü restoranlarında yer alıyor. Birçok şirketin reklam filmlerini 1 milyon kişiye ulaştırmaya çalışıyoruz."

Adell, markasına yatırım yapıyor

Adell Armatür, üç kıtada 30 ülkeye ihracat yapıyor. 2015'te dış pazarlardaki derinliklerine ve pazar çeşitliliklerini artırma çalışmalarına odaklanacak. Şirketin hedefi ihracat pazarlarını çeşitlendirmek.
Abdurrahman Topçu'nun kurduğu nalbur dükkanında temelleri atılan Adell Armatür Şirketler Grubu, 32 yıldır ürünleriyle adından söz ettiriyor. Yönetim Kurulu Başkanı Ali Topçu, şirketin üçüncü kuşağı ile birlikte çıraklık, kalfalık dönemlerini geride bırakarak ustalık dönemini yaşadığını söylüyor. Şirketin ürün gamında banyo ve mutfak armatürleri, gelişmiş evye bataryaları, duş sistemleri, ısıtma sistemlerine yönelik panel ve havlu radyatörler bulunuyor. İstanbul İkitelli Organize Sanayii Bölgesi'nde 20 bin metrekarelik modern tesislerde üretim yapıyor. Bugün 30 ülkeye ihracat yapar hale geldiklerini söyleyen Topçu, "Yeni yapılanan dış ticaret departmanımızla gelecek yıllarda ihracat pazarlarımızda ürün çeşitliliğimizi arttırarak varlığımızı daha çok hissettireceğiz" diyor. Şirket İzlanda, Romanya, Belçika, Macaristan, Makedonya, Bosna-Hersek, Ukrayna, Rusya, Fransa, İsviçre, Yunanistan, Bulgaristan, KKTC, Azerbaycan, Gürcistan, Türkmenistan, Özbekistan, Afganistan, İran, Irak, Suriye, Ürdün, Lübnan, Arabistan, Ermenistan, Mısır, Libya, Fas, Tanzanya, Nijerya'da ihracat yapıyor. Adell'in toplam satışlarının yüzde 15'i ihracattan geliyor.

"Geniş bir ürün yelpazesiyle armatür ve yana gruplarında söz sahibi bir şirketiz. Ürün çeşitlerimizi daha da artırmak istiyoruz." 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder